mandag 27. oktober 2008

Gal? Forskrudd? Hmm, Hva?

Dagen i dag har vært litt merkelig, eller egentlig ganske merkelig. Klarer liksom ikke å sette ord på det. Altså hvordan kan jeg ha det som plommen i egget og samtidig ha det helt forferdelig? Hvordan kan man kombinere disse to følelsene slik at de ikke kræsjer med hverandre og tar hverandre over fullt og helt? Ja that's the question!

Var hos rådgiver på skolen i dag, og vi snakket faktisk utrolig lenge. Det ble vel litt over en times tid ca.. Snakket masse om PPT-tjenesten og fortiden gjennom mobbing på skolen og av lærere, på fritiden og faktisk litt dårlig arbeidsmiljø på lærlingjobben.. Altså nåtidens klasse minner meg veldig mye om da jeg var 17 og hørte til dette trinnet... :(

Men hun sender meg faktisk til psykolog, tenke seg til det.. Pga de tidligere depresjonene mine og nåtidens fravær, så sender hun meg dit. Aldri vært hos en jeg, hvordan burde jeg ta dette? hmm, blir spennende og se.. Kanskje alt kommer frem for en dag.. Blir kanskje godt også? Hvem vet? 

Ingen kommentarer: