mandag 13. oktober 2008

Forandring

Jeg trenger en forandring nå! Tror hele overskriften forklarer seg selv egentlig. Går rundt med en konstant hodepine om dagen. Aner ikke hva jeg skal gjøre eller ikke gjøre... Hvem bestemte at enkle ting i livet skulle være vanskelig å fordøye? 

Dette ble på en måte et syteinnlegg i dag. Men shit happens! Alle takler et dårlig blogg innlegg også iblandt. Jeg har ikke skrevet her på ganske lang tid for jeg hadde på en måte glemt denne bloggen. Utrolig men ja, jeg er glemsk og alle som kjenner meg vet det godt. Nesten bedre enn meg selv. Skjedd ganske mye siden jeg skrev sist. Men nå skal jeg bli mye flinkere til å skrive så da kommer det oftere oppdateringer ut på denne siden. 

Jeg har blandt annet flyttet sammen med søte Anette fra FHS og jeg har begynt på VGS igjen. Jeg går faktisk VG2(VK1 som det hette da jeg sist gikk) Realfag. Det funker sånn helt greit. Men den siste uken før høstferien var jeg borte fra skolen, har en periode nå hvor jeg trenger tid til å tenke. Aner ikke hva jeg vil gjøre med livet mitt, føler meg helt tom liksom. 

Med kjærleken vet jeg ikke hvor veien går, eller om den i det hele tatt går fremover. Ting går bedre tror jeg, håper. Og ja jeg kan vente i en evighet, for jeg vet 100% sikkert hva jeg vil og det er å ha han i nærheten på en eller annen måte. Den måten vi begge trives best med:)  Selvfølgelig er det tungt om det bare blir venner, men da har jeg han ihvertfall der. Venner må vi være uansett om det skal funke som noe mer. Joda, ting ordner seg!

Snart blir jeg "tante" også :D Gleder meg super masse!! Tina skal bli mamma til ei søøt jente! Lilja eller Lilje skal vakra hete, om de ikke har skiftet navnevalg etter at jeg snakket med de sist :) LYKKE TIL!

peace

Ingen kommentarer: