mandag 8. desember 2008

Natteravn

Sitter her og klokken er 04:09.. "Hva faen sitter du oppe så sent for?" tenker du kanskje da... 

Altså jeg kan med hånden på hjertet si at jeg aner ikke, det bare blir sånn.. Glemmer tid og sted, plutselig sniker øynene til seg en titt nedi høyre hjørne og der facer man skrekken. 

KATHY! DU HAR 3 TIMER TIL OG SOVE!

Det er litt trist at det du kjemper med hele livet er den såkalte døgnrytmen. Den er som et drug. Jo, nå skal jeg forklare sammenligningen.. Følg med! 

Noen (u)vaner med drug

- Blir vimsete
- Uklar i blikket
- Abstinenser
- Slutter du, trenger du bare en fallback til å havne rett på kjøret igjen. 


Noen (u)vaner med døgnrytmen

- Blir vimsete
- Uklar i blikket
- Abstinenser
- Fikser du på rytmen, trenger du bare en natt våken for å havne rett på kjøret igjen.

Men samme det.. Nå sitter jeg hvertfall her i ulykken og har enda mindre sovetid.. Det blir spennede og se om jeg klarer å stå opp til heldagsprøven i tysk i morgen! *skål* for den!

Lykke til Kathy!

Ingen kommentarer: