tirsdag 9. desember 2008

Here we go again

Ja de som har lest har lest mine tanker fra i går, kan tenke meg at dere sitter der spente nå og lurer på om jeg kom meg opp til skolen i dag, ehm i går... 

Svaret er da *drommevirvel* NEI! Det er så hardt, så altfor hardt å komme seg på skolen.. Jeg forstår det ikke.. Skolen skulle vært ett JA, jeg vil på skolen i dag og ikke NEI, jeg vil sove lenger i dag tenk.. Hmm.. Det er hardt ja, men hvem har vel egentlig sagt at livet skal være lett.. 
Og ja jeg vet jo egentlig at jeg hadde tysk heldagsprøve, som jeg faktisk var nødt til å ha.. Men det er såååå lett og bare, ja vi sover litt til i dag vi lille venn..

Ja men nok om det.. 

Jeg og Anto har laga en ny blog sammen i dag, og jeg linker den under her :) 

Home Of Secrets

Og her har dere link til min engelske side/And here you have the link to my english blog:

My Inner Thoughts

2 kommentarer:

Merethe M sa...

Du må jo kom deg til sengs, vennen:) Glede meg til å træff deg og Anette igjen<3

Anonym sa...

Det va kos å se dæ igjen!!!