torsdag 27. mars 2008

Trist som faen..



Litt i det sykeste laget...

Påsken tok knekken på det meste jeg hadde av immunforsvar. Så første dagen i Bjørgan skisenter ble ganske amputert i dag. Vet ikke helt jeg hva som er bra eller dumt. Dra i bakken med feber eller bli liggende i senga med feber og synes synd på seg selv? Hmm.
Jeg dro ihvertfall i bakken, det ble med en tur og lå langflat bakerst i bussen og sov resten av dagen. Må virkelig si at dette ble en vellykket dag;)

Hele dagen startet med at vi skulle ta bilder til skolemontasjen. Tror du Katrine stod opp til morgensamling i dag? NEI! I gangen fikk jeg beskjeden; "Vi skal ta klassebilder i dag! VIN og Freeride er først!"
Omg! Jeg tok en helsving i døra og fikk pynta litt på det trøtte/sjuke tryne å stabla meg bortover mot skolekjøkkenet.
Bildet ble dødsbra!:D Ikke dårlig til å være syk.. (les: se hvor dårlig det bilde på toppen ser ut;))

Lyst på PILS ute i det pene pene været!

Ingen kommentarer: